Subject: Riigitee 10 km 137,195 külgneva teeprojekti kooskõlastamine
From: Andri Põrk <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Feb 2025 16:09:08 +0200

Tere

Koostame Saaremaa vallas Tahula külas kohaliku tee 2700050 Tahula farmitee
rekonstrueerimise projekti seoses biogaasijaama rajamisega Tahula
suurfarmi territooriumile. Rekonstrueeritava tee asfaltbetoonkatte laius
on kavandatud 5,5m. Teele on kavandatud täiendav liiklussagedus kuni 17
sadulveokit ööpäevas.

Tee saab alguse riigitee nr 10 km 137,195 mahasõiduteelt. Ristumiskohta
riigiteega ei ole käesoleva projektiga kavas ümber ehitada,
rekonstrueeritav teelõik algab 20m peale riigitee katte serva. Olemasolev
ristumiskohta on rekonstrueeritud 2016. aastal koos riigimaantee
rekonstrueerimisega. Ristumiskoha mõõtmed on sadulveokile sobivad ning
kate on heas seisukorras. Meie hinnangul ei vaja ristumiskoht
rekonstrueerimist.

Saaremaa Vallavalitsuse soovil palume siiskiTranspordiameti kooskõlastust
osaliselt riigitee kaitsevööndis olevale ja riigitee ristumiskohast alguse
saavale teeprojektile.

Andri Põrk | Projektijuht | Klotoid OÜ| Tehnika tn 20, 93815 Kuressaare |
<http://www.klotoid.ee/> http://www.klotoid.ee/

Mobile +372 5257248 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.